Jak nadążyć za stale rozwijającym się rynkiem

Branża usług B2B

Firma

Firma ProCom-Bestmann, specjalizująca się w technologicznych rozwiązaniach dla biur, założona na początku lat 90. XX wieku w Niemczech przez ekonomistę i inżyniera informatyki Jensa Bestmanna. Po pewnym czasie przedsiębiorstwo rozszerzyło swoją działalność o sprzedaż i serwis zestawów słuchawkowych. Jest właścicielem jedynych w kraju punktów ich naprawy. Od 2012 roku pracuje ponadto nad mobilnymi rozwiązaniami akustycznymi. Jest dystrybutorem wiodących marek słuchawek na świecie m.in. Sennheiser, Plantronics, Jabra, JPL, Dasan, Addasound czy Mairdi. Osiąga roczny obrót w wysokości 6 mln euro i zatrudnia 30 pracowników.

Wyzwanie

Przedsiębiorstwo bardzo dobrze radzi sobie na rynku. Obsługuje klientów ze wszystkich sektorów dostarczających usługi B2B, CC oraz MŚP. Z jej usług korzystają także oddziały niemieckich firm zlokalizowane w Austrii i Szwajcarii. Aby jednak nadążyć za cyfryzacją telefonii i rozwojem branży słuchawek organizacja potrzebowała wsparcia finansowego.

Rozwiązanie

Firma Bibby Financial Services pomogło ProCom-Bestmann sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów oraz wyróżnić się na tle konkurencji. Firma faktoringowa pracuje z danym przedsiębiorstwem już przeszło 8,5 roku. Zaoferowała ona finansowanie faktur. To rozwiązanie pozwoliło właścicielom utrzymać płynność finansową, która jest niezbędna przy realizacji dużych projektów. Współpraca z Bibby Financial Services przyczyniła się do rozwoju firmy oraz optymalizacji oferowanych przez nią elementów akustycznych AKUSTIKOM.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się co zrobić aby poprawić płynność finansową swojego przedsiębiorstwa zapisz się do naszej listy.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu moich danych osobowych w celu kontaktu ze mną, jako przedstawicielem firmy, do której kierowany będzie przekaz marketingowy.

Administratorem podanych w formularzu danych osobowych jest Bibby Financial Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-305) przy al. Jerozolimskich 134. Dane przetwarzane będą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) w celach marketingowych. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.